Ryhmänvetäjäksi kansainväliselle lasten ja nuorten leirille kesällä 2017

1.12.2016

Haluatko avartaa maailmankuvaasi ja tutustua uusiin ihmisiin ympäri maailman? Haemme ryhmänvetäjiä kansainvälisiin ohjelmiin erilaisiin tehtäviin. Ryhmänvetäjänä vastaat 4 tai 6 hengen lapsiryhmästä ja tehtäviisi kuuluu mm. aktiivinen rooli valmisteluiden aikana, matkustaminen leirille sekä leirin aikana ohjelman suunnittelu ja vetäminen.

Ohjaajilta odotamme muutamia asioita:

• Innostus toimintaamme kohtaan
  • Halu oppia uutta
  • Avoin asenne monikulttuurista toimintaa ja globaalikasvatusta kohtaan
  • Yli 21 vuoden ikää
  • Englannin kielen taitoja jokapäiväisessä arjessa selviytymiseen
  • Valmius sitoutua toimintaan koko ohjelman ajaksi (koulutukset, valmistautuminen, leiri sekä palautetilaisuudet).

CISV kouluttaa kaikki vapaaehtoiset tehtäviinsä, ja tämän lisäksi tuemme sinua valmisteluiden ja leirin aikana. Vapaaehtoisena toimimisesta emme maksa palkkaa, mutta kustannuksiakaan ei pitäisi tulla – matka- ja ohjelmakulut katetaan kaikille ohjaajille. Ryhmänvetäjän tehtävä on mahdollista suorittaa myös korkeakouluharjoitteluna (esim. sosionomi- tai yhteisöpedagogi-opiskelijalle).

Kysy lisää työntekijältämme osoitteesta office@fi.cisv.org.

“Vetäjänä toiminen CISV:ssä on vapaaehtoistyötä parhaimmillaan; voit olla mukana luomassa ja rakentamassa merkityksellisiä kasvatuksellisia kokemuksia lapsille ja nuorille. Näet kuinka he oppivat ja kasvavat, ja mikä parasta, opit itsekin paljon.” -Kaisa

“Village-leirin ryhmänvetäjänä toimiminen oli ollut haaveena jo omasta ohjelmaan osallistumisesta asti. Oli todella palkitsevaa nähdä kuinka omat delegaatiolaiseni ja muut lapset kasvoivat leirin aikana. Oli hienoa päästä hyödyntämään kaikenlaista osaamistaan ja totta kai leiristä sai myös ryhmänohjaajan roolissa hirmuisen paljon: niin uusia taitoja, uusia ystäviä kuin uutta tietoa eri maista ja kulttuureista. Erityisen paljon opin myös itsestäni ja varmuus ja usko omaan tekemiseen kasvoi huomattavasti.” -Jane

Tämän sivun sisällön on luonut: Suomen CISV-liitto ry

Suoritetaan hakua... Ole hyvä ja odota hetki, tiedotteita haetaan.