Kansainvälisiä leirejä lapsille ja nuorille

1.12.2016
Suomen CISV-liitto ry

Haku kesän 2017 lasten ja nuorten kansainvälisille leireille on nyt käynnissä! Haemme myös vapaaehtoisia ryhmänvetäjiä kansainvälisille leireille – mahdollisuus myös harjoitteluun!

Järjestömme pääteemat ovat monimuotoisuus, ihmisoikeudet, ristiriitojen ratkaisu ja kestävä kehitys. Me CISV:ssä uskomme tekemällä oppimiseen, joten teemoja käsitellään leikkien, pelaten, askarrellen ja keskustellen. Ohjelmamme tarjoavat erityisesti lapsille ja nuorille monikulttuurisia kokemuksia. Vakavia aiheita, kuten ihmisoikeuksia käsitellään aina kullekin ikäryhmälle sopivin tavoin.

Leireillämme lapset ja nuoret pääsevät osallistumaan erilaisiin aktiviteetteihin, jotka edistävät yhteistyötä ja kulttuurienvälistä vuorovaikutusta sekä oppimaan esimerkiksi vastuunottoa, ryhmätyötaitoja ja ristiriitojen ratkaisua.

Kansainväliset ohjelmamme kattavat kaikenikäiset 11-vuotiaista ylöspäin. CISV on sitoutumaton, vapaaehtoisvoimin toimiva globaalikasvatusjärjestö. Toimintamme eroaa kaupallisista voittoa tavoittelevista vaihtoehdoista siten, että järjestön toiminta pyörii vapaaehtoisten voimin – Suomessa työllistämme yhden osa-aikaisen työntekijän, kaikki muu on vapaaehtoisten työn tulosta.

Paikallisyhdistyksemme toimivat Helsingissä, Naantalissa, Lappeenrannassa, Porvoossa, Tampereella ja Vaasassa. Lue lisää toiminnastamme nettisivuiltamme (http://www.fi.cisv.org), josta löydät paikallisyhdistysten yhteystiedot ja avoimet paikat vuoden 2017 ohjelmissa! Voit ottaa yhteyttä suoraan lähimpään paikallisyhdistykseesi tai liiton järjestökoordinaattoriin (office@fi.cisv.org). Tervetuloa mukaan!

Suoritetaan hakua... Ole hyvä ja odota hetki, tiedotteita haetaan.